Sämst update

Förlåt verkligen för att jag inte har bloggat. Säger det varje gång nu. Men har tappat suget lite, och det är alldeles för mycket i skolan just nu plus att jag har en såntdär allmänt deppigt höst/vinter humör. Man blir alltid så deppig på hösten, iallfall jag. Idag så har jag studiedag, ganska skönt men behöver plugga kemi hela dagen eftersom att jag har ett väldigt stort prov på fredag. Det ända jag ser fram emot den här veckan är min födelsedagsmiddag som jag ska ha på lördags ska bli mysigt. Ligger just nu i sängen och funderar, på typ allt möjligt, jobbigt och såvidare. Så himla trött på allt just nu, önskar att jag kunde försvinna för ett tag. Vi får se när jag bloggar nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide