Lördag

Bild från konfirmationen i maj med min fina♥
Vaknade vid nio, har ätit frukost och sitter just nu och pluggar engelska. Har prov på tisdag men jag känner att det kommer gå bra, kan alla glosor! Stolt ;) Efter lunch ska jag åka till forum med familjen, ska köpa ett par nya uggs, kolla på en ny "vinterjacka" som är varmare än min militärjacka som bara är en höstjacka (det börjar ju bli så himla kallt ute så det känns behövligt), köpa present och kolla på en ny klänning. Ikväll blir det fortsätta plugga eftersom att engelska provet är inte det ända provet nästa vecka, suck. Ska skriva på en labb-rapport med Josefine, plugga matte och franska. Wiho, taggad. Nu måste jag fortsätta! Bloggar lite senare idag, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide