Lite spontan fakta, (läs om du orkar)

Du heter: Elin

Smeknamn: Elin..
Låt som när du är ledsen sörjer till: Brukar inte "sörja" så ofta men i sånna fall så är true colors bra
Beroende av: Kompisar, Youtube, Pretty little liars och min mobil..
Vad tror folk om dig? Jag har ingen aning, men kanske att jag se r lite barnslig ut, men jag tor folk tror att jag är snäll, hopppas det.. 
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och min kropp (benen).

Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja ibland när jag tänker på något roligt som har hänt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "vi tar det imorgon:)"

Var bor du? Nacka
Trivs du där? Ja det gör jag, lagom till stan o.s.v
Hur svarar du i mobilen? olika men oftast "Hej" och "Hallå"
Vem ringde du senast? Mamma
Antal timmar sömn inatt: 6-7
Sov du ensam: Yes
Brukar du komma i tid: haha, kommer nästan alltid sista minuten.. men till träningar kommer jag i tid!
Hur känner du dig nu: Jätte trött och seg, godis sugen och serie-sugen ;)
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, och lite färgstänk här och där
Vad tycker du om fötter: ÄCKLIGA!

Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag väll, var hemma och plugga så det kanske inte var så kul men bakade kladdkaka så jag stal lite smet om energikälla

Favorit dryck på morgonen: Smoothie och O'boy!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar blir det runt 11 och på helger vid 1-2

Är du blyg? Ahh rättså.
Sysslar du med någon idrott: Jag spelar handboll och fotboll men ska dra ner på handbollen snart tror jag och börja gymma!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte, tror man måste lära känna för att veta om det är kärlek eller inte.
Är du nöjd med ditt liv: Jepp.
Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte att jag är.

Vad gör du i morgon: Jag ska skriva SO-prov och träna -.-
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut! Mina vänner finns alltid där för mig när jag behöver dem.
Vad är det finaste du fått? Vet inte riktigt men kanske mitt Thomas Sabo armband.
En speciell dag du minns: Haha, första dagen på förskolan..
Du samlar på: Ingenting.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: gahh, först skulle jag bli dunder glad och shoppa hur mycket som helst. Sen skulle jag resa till NewYork och spara pengar så jag kan plugga på collage i Californien.. haha, sen skulle jag såklart spara resten tills jag blir äldre!

Vill du gifta dig: JA såklart!

Vill du ha barn: Yes
Är du musikalisk? Ja det skulle jag säga att jag är :)

Vad dricker du helst när du är törstig: Kallt vatten!
Bor dina föräldrar tillsammans: Yepp♥
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej, det har jag inte. (tror inte på att man kan gråta och somna samtidigt, låter lite orimligt..)
Biter du på naglarna: Nope om det inte blir en "flisa" då får jag tix och måste gnaga bort den..


Kommentarer
Postat av: Aisha

Kolla in min blogg och se om just du har vunnit!:)

//Aisha

2012-11-07 @ 17:46:07
URL: http://Aisha.blogg.se
Postat av: ebbaklaraa [foto]

mysig blogg! älskar din design. kolla gärna in min! kram

2012-11-07 @ 21:37:30
URL: http://ebbaklaraa.blogg.se
Postat av: fanny

fin bild :)

Svar: Tack!
livelovesurvive.blogg.se

2012-11-10 @ 18:23:37
URL: http://livingfreely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide