Har varit på IKEA

Yes, Idag så åkte familjen och jag iväg en snabbis till IKEA p.g.a. att vi är väldigt dåliga på att planera så det fick bli en kort rundtur. Dock så hann vi handla det vi ville ha så det kanske är bra att ha lite tidspress på sig så man inte går runt och kollar/köper annat onödigt ;) haha, vi fick väll med oss lite grejer hem som var impuls köp men det är sånt som händer när man handlar där.. Jag fick i alla fall med mig lite grejor hem som jag tänkte lägga upp på bloggen imorgon förmiddag eller kväll, kanske inte super intressant men jag är väldigt nöjd med min shopping! Nu tänkte jag lägga mig i sängen och sova så godnatt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maj

Nice blogg och fina bilder du har ;)

Svar: Taack! :D
livelovesurvive.blogg.se

2012-11-01 @ 08:51:10
URL: http://majkalayothin.webblogg.se
Postat av: Linnéa

Tack för kommentaren ;)

Ja, nu kikar jag in er nya blogg alltså <3 kram

2012-11-01 @ 09:34:30
URL: http://linnealiebig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide