Från tio till ett

10 saker jag tycker om:
Mina vänner
Blogga
One direction
Mysa
Sommaren
Killar
Instagram
Skratta
Sjunga
Fota

9 saker jag tycker mindre om:
Regn/snö, speciellt slask
Fötter
Skoldatorerna
Skitsnack
Falska människor
Orientering, blött, kallt, jobbigt.
Personer som bara bryr sig för att få reda på vad något speciellt handlar om.
Ostädade rum, får typ panik. Måste nästan alltid ha städat i mitt rum.
Skolan
 
8 länder/städer jag vill besöka:
USA, New York, L.A, Miami osv osv. 
Sydafrika
Frankrike
Åka runt i England
Dubai
Italien
Australien
Kina
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
Plugga/studera
Flytta till London
Jobba där
Träffa en fin engelsk kille (åååh älska engelska killar)
Bli framgångsrik
Skaffa barn
Dö lycklig
 
6 saker jag är rädd för:
Peddofiler och sånt där
Att misslyckas på nationella proven
Inte komma in på det gymnasiet jag vill komma in på
Döden
Inte få ett jobb
Förlora mina vänner
 
5 filmer jag tycker om:
The notebook
Skyfall (james bond osv osv)
The last song
Magic Mike
HSM filmerna
 
4 ord som beskriver mig:
Lättroad
Glad, sprallig
Cool
Snäll
 
3 saker jag ser fram emot: 
London, kanske 1D konsert!!!!
Sommarlovet
Språkresan

2 bra bloggar:
http://livelovesurvive.blogg.se
http://kenzas.blogg.se

1 bra låt:

Last first kiss - One direction

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide