Birthday, new week

Hej! Elinore här. Var några dagar sedan jag bloggade, förlåt för det! Bara två snabba inlägg i helgen dock men de var inte så roliga kanske haha. Det var hur mysigt som hellst med mina tjejer i helgen! När jag kom hem på söndagen så pluggade jag och sedan på kvällen så åt jag tidig födelsedagsmiddag med min familj. Vi gjorde det eftersom att min pappa skulle resa tidigt på måndagen med jobbet. 
 
I måndags fyllde jag år då. Eftersom de två senaste åren har jag fyllt år på en lördag och söndag så kändes det lite speciellt att fylla år på en skoldag. Fick lite presenter redan på söndagen och några på morgonen på måndagen. Jag hade tänkt fota lite med min systemkamera sedan, mina presenter. Det är ju roligare med lite bättre bilder med bra kvalité än vanliga bilder från iphonen, visst? 
 
Annars i veckan har jag hitills pluggat SO eftersom jag har religionsläxförhör på torsdag. Igårkväll så tog jag det lugnt, pratade med fina personer och somnade hyfsat sent så var väldigt trött imorse. Sitter just nu på matten och försöker jobba, fattar ingenting verkligen. Känner mig otroligt trög. Hjäääälp!! Vi har vikarie och han är ju inte så bra på att förklara direkt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide