Bio

Hej hopp! Sitter just nu i bilen påväg hem. Har varit på bio med familjen och sett Skyfall. Den var faktiskt jättebra & spännande. Träffade Ebba, Theodor och Philip där också, trevligt! Imorse efter frukosten så pluggade jag matte, applåder till mig. Känner mig duktig för en gång skull. Som ni kanske läst så är Elin på cup så två dagar framöver så kommer jag blogga. Vet inte om Elin kanske slänger in något inlägg, vi får se! Igår på Ikea köpte jag en ny spegel, sänglampa & nya gardiner. Jättenöjd, ett steg närmare att rummet är klart. När jag kommer hem så ska jag äta middag som vi köpt med oss hem och sedan umgås med familjen. Ingen aning vad jag ska göra imorgon men jag ska iallafall plugga litegrann. Kanske ska träffa Emil, vi får se. Ha det bra, bloggar senare. Kram


Kommentarer
Postat av: Erika - fotoblogg

Svar:
Tack så mycket! :D

2012-11-02 @ 18:40:08
URL: http://erikasundelin.webblogg.se
Postat av: vicki andréa olofsson

super härlig blogg ni!

det skulle vara super om ni skulle kikat in min blogg där jag skriver om hur det är att vara en tonåring utan pappa och även lägger upp foton som är tagna av mig. Tack på förhand!

2012-11-02 @ 18:43:38
URL: http://vickiao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide