Värd dag

Så jääkla sjukt hur mycket jag saknar sommaren, tunna kläder, bruna ben och varmt väder!
Spenderade hela morgonen i aulan vi övade inför julavslutningen. Det gick bra men är så sjukt nervös inför imorgon! Efter lunch så gjorde jag religionsprovet, det gick oväntat bra och jag är supernöjd. Slutade vid halv tre ungefär, gick hem, skypade med Linn, åt lite och sedan drog jag och tränade. Sprang först i ungefär en timme och sedan dansade i en timme. Körde också lite mag- och rumpövningar från några appar jag har på mobilen. Var helt slut när jag kom hem. Tog en lååång dusch och nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Har precis kollat på ett avsnitt av pll och nu taggar jag avslutning imorgon. Åh snart jullov!! Ha det bra, kyssar / Elinore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide