Trött

Hej! Sitter just nu vid matbordet och har precis ätit lite middag med min brorsa, pasta med pesto igen! Såå gott! Stannade kvar i skolan ett tag med Ebba, vi gjorde lite matte eftersom att vi har läxförhör imorgon. Ska plugga matte hela kvällen typ och kolla på pretty little liars om internet funkar. Slutar funka då och då, precis när man ska göra något viktigt. Typiskt! Bloggar på mobilen just nu, skulle bloggat igårkväll men det sket sig med uppladdningen av bilden så jag struntade i det. Måste gå! Puss!


Kommentarer
Postat av: Aisha

oJJ,, förlåt! Den länken var som ett skoj till min bästis!:^^ trodde det var en annan text det jag tänkte skriva var : Kolla in min blogg och se om u har vunnit månadens blogg :)

2012-11-07 @ 18:38:56
URL: http://Aisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide