Måndag

Exakt en vecka tills jag fyller år idag, åh vad taggad! Födelsedagen är typ årets höjdpunkt, allt fokus på en och man får massa presenter + att man alltid äter god mat. Idag fyller vår nära vän Elin W år! Grattis finis! Ses på fredag! 
 
Förutom att det är Wallströms födelsedag idag så har det inte hänt något speciellt. Samma gamla måndag, franska, kemi, engelska, matte & svenska. Måndagar är tråkiga för det är liksom inget "kreativt ämne" på schemat. Bara massa plugga. Efter skolan så cyklade jag hem (kunde cykla till skolan idag för det var 6 + ute imorse men det kändes inte direkt som det..) och åt mellis samt pluggade. Sitter just nu och försöker plugga klart engelskan. Känns som att provet inte kommer gå så bra, hatar prov. De gör mig bara nervös. Nu ska jag inte skriva mera utan fokusera! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide