Hata regn

Hejhej! Sitter just nu i bilen på Ica maxi parkeringen. Fick med mig ett par billiga saker från sickla som verkligen behövdes! Kollade även på wilmas träning ett tag och herreguuud vad jag saknar gymnastiken! Ångrar så grymt mycket att jag slutade, dem har blivit så himla duktiga och det såg så roligt ut.. Önskar att jag kunde kommit på för 2 år sedan att jag skulle fortsatt när jag prov-tränade med dom efter att jag hade slutat.. Menmen, sånt är väll livet antar jag ;) haha, i alla fall så var det jätte roligt att kolla! Ha de bra


Kommentarer
Postat av: sellwins skönhetsblogg

Mysiga bilder:) Tycker det kan vara lite härligt med regn ibland, särskilt om man åker bil ;)

2012-11-14 @ 21:31:48
URL: http://www.sellwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide