Gymnasiemässa

Hejhej! Idag har jag och alla niorna på min skola varit på Gymnasimässan i Älvsjö, och det var sjukt jobbigt! Det var tusentals människor inne i hallen så man fick nästan lite panik för det var folk överallt. Man kunde inte gå någonstans utan att det var massor med folk som stod där och när man skulle gå någonstans gick man in i alla hela tiden och det tog år att gå igenom från ena sidan till den andra. Var helt mörbultad när jag kom hem..
 
MEN. Haha. Det var ju såkklart kul med förutom det jobbiga! Det var roligt att kolla på alla gymnasium och jag fick lite mer klart för mig vad jag vill välja. Förut var jag ju inne på Sam-utland på Nacka eller en annan skola där man pluggade utomlands (England tror jag man åkte till) men jag gick aldrig till deras stånd för jag kände att jag inte kommer vilja vara borta nästan två år eller vad det nu var, utan jag vill plugga hela tiden här i Sverige tror jag. Eller ja om jag väljer sam-utland så åker jag ju ett tag men jag vill liksom inte vara borta ett helt år.. Men jag ska gå på ett antal "öppna hus" så jag får se hur skolorna är och förhoppningsvis så kommer jag veta vad jag ska välja sen! Ha de bra så länge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide