Godnatt

Ska ta och gå och lägga mig och sova, känner mig lite hängig och jätte trött men jag går nog upp lite tidigare imorgon för att gå igenom matten en gång till-.- Eller ja, jag får se hur jag mår imorgon men antagligen så har jag bara sovit för lite för varje gång jag är hängig på kvällen så mår jag dunder bra på morgonen sen så det är nog lungt.  
 
Imorgon så blir det matteprov och jag känner faktiskt på mig att det kommer bli ett utav mina bättre matteprover för jag tycker ändå att jag har ganska bra koll på vad jag måste kunna och har hängt med för det mesta på lektionerna. Även de svåra talen har jag otroligt nog kunnat göra så någonstans inne i hjärnan hänger jag ju med! haha, som ni märker så är inte matte mitt favvoämne och inte mitt bästa heller kan jag ju säga.. ALLA no ämnena suger också men bara jag går ut med ett D eller C så är jag jätte nöjd! Men nu ska jag skynda mig i säng så godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide