Bara för att Elin gjorde det här ;)

Du heter: Elinore

Smeknamn: Elli
Låt som när du är ledsen sörjer till: Brukar lyssna på river flows in you
Beroende av: Umgänge, musik, mat, träning, pretty little liars och instagram.
Vad tror folk om dig? Vet inte riktigt, typ snäll, sen vet jag inte.. 
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår

Brukar du skratta för dig själv? Hahah skoja inte, varje dag

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "JAHAAAA"

Var bor du? Nacka
Trivs du där? Ja det gör jag, men vill bo i stan eller någon annan stans.
Hur svarar du i mobilen? Det beror på vem det är som ringer, men oftast "hej det är Elinore"
Vem ringde du senast? Mamma
Antal timmar sömn inatt: 7 timmar
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ja det brukar jag, har kommit sent till en lektion typ en gång och då stängde de precis dörren hahaha
Hur känner du dig nu: Trött, ont i magen och allmänt typ nere
Vanligaste färg på dina kläder: Vit, svart och lite färger
Vad tycker du om fötter: Fötter i allmänhet är äckligt, så de är äckliga

Hade du en bra kväll igår: Nej, pluggade och somnade sent = trött idag

Favorit dryck på morgonen: Juice eller mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar beror på när jag börjar dagen efter eller hur jag mår, men vardag typ tio-elva och helger elva-tolv

Är du blyg? Nej det kan man inte säga att jag är
Sysslar du med någon idrott: Nej men jag gymmar på friskis!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte

Vad gör du i morgon: Skola, pluggar och sover
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? Ingen aning
En speciell dag du minns: Första dagen i sjuan
Du samlar på: Pengar, mohoho
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åh herregud, jag skulle först shoppaaa typ massa saker, primeboots, smink och kläder! Gah. Sen spara massor, lägga undan lite till språkresan och så.

Vill du gifta dig: Självklart.

Vill du ha barn: Ja
Är du musikalisk? Ja, haha

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk eller vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja det gör dom
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Asså jag vet inte riktigt, jag har ju varit ledsen när jag ska sova men jag tror inte jag har fortsatt att gråta när jag somnat..
Biter du på naglarna: Nej det gör jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide