Slår in julklappar!

Hejhej!
Sitter och slår in julklappar just nu och snart ska jag börja packa och duscha. Vi ska åka upp till Avesta till mormor och morfar och fira jul så det ska bli mys!

Ska även kolla om en grej funkar med kameran, men om inte så ska jag köpa ett nytt minneskort under mellandagarna. Det kan ju faktiskt vara rea på nånting! Jag måste ju hinna fota lite ute innan snön försvinner ju, har varit jätte sugen på det senaste tiden men det har ju inte gått att ladda över bilderna så då skulle de vara meningslöst.. :/ men snart så kommer jag igång igen så det ska bli super kul!

Ha det bra!! Uppdaterar senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide