Önskar att jag kunde ligga kvar i sängen hela dagarna

När jag vaknade imorse så kändes sängen skönare än någonsin, orkade inte gå upp men till slut så drog jag mig till köket och åt frukost med familjen. 
Igår så var jag och pappa i forum och julhandlade som alla andra i typ hela Nacka. Snacka om mycket folk! Vi åt lunch på wayne's coffee och köpte julklappar, + bl.a. födelsedagspresenter till mamma som fyller år på onsdag. 
Har pluggat religion hela dagen eftersom jag har prov på torsdag, sedan på fredag är det julavslutning och då har jag planerat att vara med mina tjejor. Vi hade tänkt åka pulka och fika, mys!  
Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik, ska sova om ett tag. Hoppas ni haft en bra helg och en tredje advent!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide