Min kamera laggar..

Hejhej alla fina som läsarer våran blogg fast vi knappt uppdaterar eller skriver intressanta inlägg.. haha, nej men seriöst så är jag mega ledsen att jag inte har bloggat så mycket senaste tiden (nästan ingnting alls..) Men det är såhär att min systemkamera har blivit lite sjuk och jag måste fundera på hur jag ska bota honom. Det går nämligen inte att ladda över bilder som jag tar för de kommer inte upp på datorskärmen, har ingen aning om varför det inte går och blir sjukt frustrerad eftersom jag har ganksa många bilder som finns på minneskortet. Antagligen så är det just någonting med minneskortet som gör att det blir kaos men ahh jag måste ta och klura lite på det där.
 
Annars så har jag det väldigt stressigt med skolan just nu för våra lärare är super jobbiga och kan inte prata med varandra så att vi inte får allt på en gång. Vet inte hur många gånger vi tagit upp det i klassen men det blir lika dant varje gång. Därför så blir det nog ingen bloggning från mig denna vecka heller men vi får se, kommer ju inte sitta och plugga varje sekund alla dagar. Det finns ju alltid stunder där man gör annat och då kan jag lika gärna blogga lite! Men nu hade jag tänkt att gå och duscha, och sen plugga mer till Hk:n som jag glömde hela veckan.. Inte bra, kommer inte få ett bra betyg i Hemkuskapen. Dock hatar jag det så ahh, det är väll det betyget jag får räckna bort sen i totala poängen när jag slutar nian. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emilia Bokelund

jättefin blogg, och gud vad fin du är!!!

2012-12-11 @ 17:48:33
URL: http://miliabokelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide