10 Saker

10 saker jag tycker om:
Skratta
Min vänner
Fota
Sjunga
Spela gitarr
Åka utomlands
Lyssna på musik
Blogga
Smink
SHOPPA

9 saker jag tycker mindre om:
REGN OCH SLASK!
NO
Bloggare/personer som utnyttjar att blogga om något tragiskt som hänt dem, bara för att få en populär blogg och att alla ska tycka synd om han/hon.
Att jogga
SILL
Leggins som slutar precis efter knäna.
Attentionwhores...
När pengarna är slut.
Tjejbråk..

 

8 länder/städer jag vill besöka:
USA! (LA, New york, Miami)
Thailand
Australien
Kreta
Kina
Japan
Mallorca
Paris

7 saker jag vill göra i framtiden:
Vara au pair i England
Plugga i USA (kanske)
Eller plugga i England..
Haha, flytta till USA eller England. (ja jag är galen)
Gifta mig
Få 2 eller 3 barn
Kör samma som Elinore - Dö lycklig.



6 saker jag är rädd för:
Inte komma in på det gymnasiet jag vill gå på. skulle verkligen vara det värsta just nu..
Peddos
Jag är inte rädd men nervös inför nationella.
Att jag skulle tappa kontakten med mina närmaste vänner när gymnasiet börjar.
SPINDLAR! 

Mörker

 

 

5 filmer jag tycker om:
Twilight filmerna
Harry potter filmerna
LoL
Tio orsaker att hata dig
HSM 3


4 ord som beskriver mig:
Flummig
Snäll
Lat
Pratar snabbt

 

3 saker jag ser fram emot:
Språkresa med Elinore!
Rihannas konsert i Juli
Börja gymnasiet

Tumblr_meq069irqy1rmfw9zo1_500_large

2 bra bloggar:
http://blogg.veckorevyn.com/hiilen/
http://megapixlar.blogg.se/

 


1 bra låt:
On top of the world med Imagine Dragons


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide